Vienmēr aktuāls jautājums uzņēmējiem ir „Sociālo tīklu mārketings”, jo tas ir viens no efektīvākajiem veidiem kā uzrunāt auditoriju, tādēļ Zemgales reģiona kompetenču attīstības centra uzņēmējdarbības atbalsta nodaļa sadarbībā ar Zemgales Uzņēmējdarbības centru e-prasmju nedēļas ietvaros 28. martā organizēja semināru par šo tēmu, un uzņēmēji to apguva divās grupās kopā ar Nauri Pauliņu, Zemgales Uzņēmējdarbības centra vadītāju.
Lektors uzsvēra, ka ir jāievēro priekšnoteikumi, lai aktivitātes radītu pozitīvu tēlu sabiedrībā un aicinātu klientus pievienoties uzņēmuma lapai sociālajā tīklā. Dalībnieki apguva tēmas par sociālo tīklu veidiem un iespējām, atbilstoši uzņēmējdarbības veidam; kā plānot mājas lapu veiksmīgai sadarbībai ar sociālajiem tīkliem; kā izveidot un administrēt Facebook kontu; kādi ir resursi un rīki, kas ļauj izveidot kvalitatīvu saturu; kā organizēt sociālo tīklu kampaņas un tās analizēt.
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot vietnes apskati, Jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes. | SAPRATU |
> Sīkdatņu izmantošana > Personas datu apstrāde |