Notikumu atskats
Jelgavas un Zemgales reģiona kontaktbirža noritējusi ar plašu dalībnieku aktivitāti

12. decembrī Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā norisinājās Jelgavas un Zemgales reģiona amatnieku un mājražotāju kontaktbirža, pulcējot vairāk nekā 100 vietējo tirgotāju savu izstrādājumu prezentēšanai un jaunu sadarbību veidošanai. Kontaktbirža ir kļuvusi... Lasīt vairāk »

Astoņi Jelgavas uzņēmumi saņem Gada balvu uzņēmējdarbībā

28. novembrī Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā norisinājās konkursa “Jelgavas valstspilsētas gada balva uzņēmējdarbībā 2024” apbalvošanas ceremonija, trīs nominācijās – “Sociāli atbildīgs uzņēmums”, “Radošs uzņēmums” un... Lasīt vairāk »

Godināti četri sociālās uzņēmējdarbības ideju konkursa “Impulss” laureāti

28. novembrī svinīgā pasākumā Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā tika godināti četri Jelgavas valstspilsētas pašvaldības sociālās uzņēmējdarbības ideju konkursa “Impulss” laureāti, kuru idejas nākotnē var labvēlīgi ietekmēt sociālo sfēru, uzlabot... Lasīt vairāk »

Nodarbību ciklā tiek izzināti aktuālākie finanšu krāpniecības veidi

Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā 14. novembrī sākās jauns bezmaksas nodarbību cikls “Esi gudrāks par finanšu krāpnieku”, kura laikā dalībnieki noskaidros šī brīža aktuālākos krāpniecības paņēmienus un gūs zināšanas, kā pasargāt savas finanses no... Lasīt vairāk »

Projekta “Empower65: digitālo prasmju apguve senioriem un to iesaiste brīvprātīgajā darbā” partneri tiekas Rīgā, Latvijā.

Erasmus+ projekta “Empower65: digitālo prasmju apguve senioriem un to iesaiste brīvprātīgajā darbā” Nr. 2024-1-LT01-KA210-ADU-000250298 partneri – JVPPTI Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrs (Latvija), Biedrība ALTUM (Latvija), UAB MLM1 (Lietuva) un vadošais... Lasīt vairāk »

Izglītības iestāžu vadītāji pilnveido zināšanas par konstruktīvu rīcību sarežģītās komunikācijas situācijās

5. novembrī Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā Jelgavas izglītības iestāžu vadības komandu pārstāvji piedalījās seminārā “Iestādes vadītāja rīcība sarežģītās komunikācijas situācijās”, papildinot zināšanas par veiksmīgas saskarsmes īstenošanu... Lasīt vairāk »