Programma veidota, lai padziļinātu pedagogu izpratni par mācīšanās traucējumiem un to ietekmi uz skolēnu emocionālo attīstību, uzvedību un mācību motivāciju. Programma sniedz ierosmi pedagoģiskās palīdzības organizēšanai, iekļaujot skolēnus ar speciālām vajadzībām vispārizglītojošajās klasēs. Programmā tiek sniegtas gan teorētiskās zināšanas un informācija par jaunākajiem atklājumiem pedagoģijā un psiholoģijā, gan praktiska palīdzība individuālo izglītības plānu izstrādē un īstenošanā.
Lai pedagogi varētu veiksmīgi sagatavot un īstenot individuālo izglītības plānu, programmā tiek nodrošinātas zināšanas par izglītojamo izpēti, viņa resursu saskatīšanu, par iespējamajiem atbalsta pasākumu veidiem mācību procesa un pārbaudes darbu organizēšanā, par mācību sasniegumu tradicionālo novērtēšanu; par izglītības iestādes atbalsta komandas darbu un sadarbību ar vecākiem. Pedagogi programmā pilnveido savas prasmes plānot un vadīt pedagoģisko darbu klasē ar atšķirīgu spēju līmeni. Mācību procesa organizēšana, izmantojot dažādas inovatīvas darba formas, kas padara mācību stundu kvalitatīvāku, interesantāku un efektīvāku.
Mērķauditorija: Pedagogi, kuri īsteno pamatizglītības programmas izglītojamiem ar speciālām vajadzībām. Programmas apjoms – 36 stundas.
Kursu nodarbību plānojums:
4. novembris |
plkst.13.00 |
5. novembris |
plkst.10.00 |
11. novembris |
plkst.13.00 |
12. novembris |
plkst.10.00 |
Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrs, Svētes iela 33, Jelgava
Lūdzam kursu dalībniekus pieteikties līdz 31. oktobrim, rakstot e-pastu :
dace.petersone-gutmane@zrkac.jelgava.lv vai zvanot pa tālruni: 63012153
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot vietnes apskati, Jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes. | SAPRATU |
> Sīkdatņu izmantošana > Personas datu apstrāde |