#ContactCatching – NORDPLUS projektā INNOSTARTUP radīta ideja
Vieta: Jelgava

Projektā INNOSTARTUP (NORDPLUS Adult), kurā iesaistīti trīs sadarbības partneri – Tavastia Izglītības konsorcijs (Hämeenlinna, Somija), Šauļu pašvaldības izglītības centrs (Lietuva) un Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrs (Latvija), visu triju valstu pārstāvjiem bija iespēja apgūt izglītības programmu “Inovatīva un radoša uzņēmējdarbība” (48 stundas). Programmas apguves gaitā tika radītas dažādas biznesa idejas, kuras jau uzsākušas savu attīstības gaitu.

Viena no šīm idejām ir orientēšanās/kontaktēšanās spēle #ContactCatching, ko attīsta kursu dalībniece Ilze Saulāja, un viņai ar padomiem, atbalstu un idejām palīdz mentors/biznesa enģelis. Šī iniciatīva radīta ar mērķi radīt jaunas kontaktēšanās iespējas cilvēkiem, kuri vēlas aizrautīgā veidā iegūt jaunus kontaktus ne tikai Latvijā, bet arī aiz tās robežām.

Pirmais spēles tests bija 2016. gada 26. janvārī, kad piedalījās vairāk kā 10 cilvēki, iestādes un organizācijas un 25 spēles dalībnieki. Jau 27. aprīlī tika atklāta iniciatīvas mājas lapa contactcatching.com. Šajā dienā spēle risinājās visā Latvijā un tajā piedalījās 50 cilvēki, bet 2016. gada tūrisma sezonas atklāšanā Jelgavā sadarbībā ar Jelgavas reģionālo tūrisma centru 14. maijā vairāk nekā 150 cilvēki izmēģināja #ContactCatching kontaktēšanās – orientēšanās piedzīvojumu. Tajā piedalījās ne tikai jelgavnieki, bet arī komandas no Rīgas, Alūksnes, Bauskas, Valmieras u.c. Spēles ietvaros dalībniekiem bija iespēja iepazīt 18 dažādus Jelgavas uzņēmumus un organizācijas, kas dalībniekiem bija sagādājuši arī dažādas dāvaniņas, gardumus, atrakcijas, atlaides, ceļojumu dāvanu kartes u.c.

Paldies visiem uzņēmumiem un iestādēm, kas šajā dienā gaidīja #ContactCatching dalībniekus un bija ļoti rūpīgi un pārdomāti gatavojušies, sagādājuši patīkamus pārsteigumus. Īpaši spēles dalībnieku uzņemšanai bija gatavojusies “Pils Aptieka”, kas katram dalībniekam dāvāja nelielu dāvanu komplektu un iespēju nofotografēties aptiekas foto stūrītī, bet ceļojumu aģentūra “N-Travel” apmeklētājus rosināja doties ceļojumā, dāvinot dāvanu kartes, veikals “Zaļā Zeme” iepazīstināja ar savu plašo piedāvājumu, aicināja pievērsties veselīgam dzīves veidam un dāvināja tējas komplektus. Latvijā radītu vīnu degustācija gaidīja veikalā “Dbdaba”“Pepijas velomānija” pirmajiem apmeklētājiem dāvāja iespēju doties izbraucienā ar velosipēda tandējumu, “Secret Room’’ piedāvāja izmēģināt izlaušanās spēli “Savrupmāja Vistas kāja”. Ar metamo kauliņu, loteriju un papildus spēli varēja laimēt dažādas balvas optikas salonos “Metropole” tirdzniecības centros RAF un Pilsētas Pasāža. Pārtikas Amatnieku veikaliņā garšas kārpiņas lutināja Zemgalē ražota siera, gaļas un maizes degustācijā, bet bistro un konditoreja – kafejnīca “Silva” bija sagatavojusi akciju, kurā bija iespējams baudīt gardas kūciņas, veicot papildus uzdevumu. Daudzveidīgu karameļu komplektiņu dāvināja “Karameļu Darbnīca”. Ar ļoti atsvaidzinošu plūškoka limonādi spēles dalībniekus lutināja ģimenes restorāns “Hercogs”, dāvājot arī klientu kartes, kuras vairāki dalībnieki nekavējās izmantot uzreiz pēc spēles. Spēles dalībnieki, kas apmeklēja modes namu “TĒMA”, tika pie atlaižu kupona auduma iegādei. Interesanti, ka lielākā dalībnieku daļa pirmo reizi apmeklēja vairākus muzejus un ekspozīciju. Piemēram, Latvijas Dzelzceļa muzejā un Ādolfa Alunāna memoriālā muzejā dāvāja iespēju bez maksas iepazīt muzeja bagātības un interesantus suvenīrus un informāciju, Jelgavas Ugunsdzēsības ekspozīcijas vadītājs sniedza ļoti interesantu ieskatu ugunsdzēsībā un tās vēsturē. Īpašu atmosfēru bija uzbūris Jelgavas Studentu teātris, kur varēja baudīt ne tikai lielisku ekskursiju pašas režisores vadībā, bet arī īpašu no kakao pupiņām gatavotu karsto šokolādi. Tomēr galvenais ieguvums - savstarpēji gūtie jaunie kontakti, no kuriem daudzi tika izmantoti tajā pašā dienā un, kā spēles organizatori un dalībnieki atzīmēja, noderēs arī nākotnē. Piemēram, jau drīzumā Jelgavu apmeklēs Bauskas skolēni, jo klases audzinātāju iedvesmoja apmeklētie objekti un spēlē gūtie tiešie kontakti ar šo objektu pārstāvjiem. Arī spēles objekti bija ieguvēji, piemēram, vienā no spēles objektiem spēles dalībnieks palīdzēs novērst problēmas ar kases aparātu, bet citā objektā tika radīta ideja par jaunu kursu piedāvājumu Jelgavā.

Spēles dalībnieki pēdējā objektā, foto finišā, bija gandarīti, ka nenobijās no lietus un devās šajā piedzīvojumā, kas sniedz paliekošu vērtību – jaunus kontaktus.

Plašāka informācija par iniciatīvu un tās aktivitātēm mājas lapā www.contactcatching.com un sociālajā tīklā https://www.facebook.com/peoplecatching

Galerija

Spēle #ContactCatching 2016. gada tūrisma sezonas atklāšanā Jelgavā
Atgriezties